قدرت تجسمات درونی شما

تصورات که به آنها تجسمات درونی و یا الهامات درونی گفته می شود هدیه ایست بزرگ که کاربرد های مثبت زیادی دارد . اما اغلب مواقع این تصورات خوب پرورش داده نمی شوند و یا اینکه به درستی  استفاده نمی شوند . عده ی کمی از مردم توانایی این را دارند که آنچه به ذهنشان وارد می شود را کنترل  کنند .

 

این دسته از مردم  اجازه می دهند که  ذهن و تصوراتشان همان کاری که دوست دارند را انجام دهند و به هر فکر و یا تصور ذهنی اجازه می دهند که بر روی پرده ی (( الهامات درونیشان ))  پدیدار شوند!

 

بگذارید تصوراتتان غوغا کنند... شورش کنند...سعی کنید آنها را کنترل کنید و عمدا تصمیم بگیرید که هر چیزی دوست دارید تصور کنید و آن هنگام است که زندگیتان را بر طبق خواسته هایتان پیش می برید.
تصویر سازی چیست، الهامات درونی؟ یک توانایی ست برای دیدن تصورات ذهنی راجع به چیزهایی که وجود دارد. و همچنین توانایی تصور کردن چیزها، موقعیت ها و یا رویداد هایی ست که الان وجود ندارد.
تصور سازی فقط دیدن تصاویر ذهنی نیست بلکه می توانید تمامی حواس پنجگانه تان را تصور کنید، می توانید یک صدا ، یک مزه و یا یک احساس را مجسم کنید. اگر بتوانید ذهنتان را ببینید متوجه می شوید که شما دائم ، به روش های مختلفی در حال استفاده از تصوراتتان هستید . شما وقتی که به گذشته و یا آینده فکر می کنید از آن استفاده می کنید ، وقتی که دارید نقشه و یا طرحی می کشید ، نقاشی می کنید، نویسندگی می کنید، مطالعه می کنید و یا رویاپردازی می کنید...
آیا شما به حرفه ی خاصی علاقه دارید؟ اگر جواب مثبت است پس شما از تصوراتتان استفاده می کنید ، همچنین وقتی راجع به چیزی نگرانید و یا احساس ترس می کنید.
بعضی از مواقع شما به صورت اتوماتیک موقعیت های ناراحت کننده و یا بدشانسی را تصور می کنید .

اگر شما دائما در حال تصور چیزها و موقعیت های منفی هستید بدانید که بصورت ناخوداگاه آنها را جذب زندگیتان می کنید!

اگر شما در تصور درونتان مدام به این بیندیشید که دوست دارید زندگیتان چگونه باشد و با ایمان قوی و تمرکز و عشق ،مدام این تصور ذهنی را ادامه دهید، سرانجام روزی خواهد رسید که زندگیتان دقیقا مانند آنچه که تصور کرده اید می شود.

بعضی از مردم می گویند که هیچ تصور ذهنی ندارند، همچین چیزی وجود ندارد! ممکن است خیلی ضعیف باشد ولی حتما وجود دارد.ممکن است قدرت تصویر ذهنیشان قوی نباشد ولی همانطور که قبلا توضیح دادیم از تصور حواس پنجگانه شان استفاده کنند.
توانایی ساخت یک تصور ذهنی روشن و واضح می تواند رشد پیدا کند و شادی آفرین باشد. تمرین برای گسترش این توانایی می تواند باعث افزایش قدرت تمرکزتان شود و پاداش شما این خواهد بود که سرانجام کشف حواهید کرد که دارای قدرتی شده اید که می توانید از آن برای بهبود و شکل دادن به زندگیتان استفاده کنید.

 

برای افزایش قدرت تخیلتان بهتر است به چند روش زیر عمل کنید:

 

# هر روز 15 دقیقه برای تمرین وقت بگذارید.
# یک چیز ساده که مطمئنید می توانید آن را بدست آورید را تصور کنید، مانند رفتن به سینما با دوستان و یا با همسرتان و یا رفتن به یک رستوران  و یا چیزهای مشابه.
# خواسته تان را کاملا روشن و واضح تصور کنید . سعی کنید تمام حواس پنجگانه تان را تصور کنید مثلا اگر موضوع رفتن به سینما با دوستتان است تصور کنید که هر دوی شما وارد سینما می شوید، می نشینید و به مردم اطراف گوش می دهید. از حواس خود استفاده کنید و گرمی و سردی هوا را تجسم کنید. خودتان را در حال خوردن مواد خوراکی و یا نوشیدنی ببینید . از مزه و بویش لذت ببرید!
# شما ممکن است تصور کردن بعضی حواستان را آسانتر از بقیه حواس بدانید . تمرینات را ادامه دهید و توانایی تصور تمام حواس پنجگانه تان را افزایش دهید .
# هر روز به تصورات اینچنین بیندیشید. به تدریج این کار برایتان آسانتر خواهد شد.
# ممکن است ببینید ذهنتان شروع به لفاظی کردن در مورد آنچه تصور می کنید، کند.مراقب باشید که تصورات را با کلمات جایگذین نکنید . هدف استفاده از تصورات است و نه کلمات!
اگر از این پیشنهادات استفاده کنید شما قدرت تصور، و قدرت الهامات درونیتان را روز به روز زیادتر می کنید که در بسیاری از موقعیت ها به کارتان می آید و شما را از اینکه آنچه در ذهن و تصورتان می بینید همه در زندگیتان به واقعیت تبدیل می شود، شگفت زده می کند.


نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت15:59---20 آذر 1393
علی اسم شماست؟

خخخخخخخ

علی پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393 | 11:50 بعد از ظهر | نویسنده : علی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب پارسیان دانلود
  • وب کلوپ ورزشی
  • وب عاشقانه
  • وب سی کی هاست